قیمت بنه پسته کوهی | بازار بزرگ فروش خشکبار در تهران

یکی از محصولات کشاورزی که ارزش غذایی بالا دارد و در کوهستان ها رشد می کند؛ بنه یا پسته کوهی است که هنوز هم در بین خیلی از مردم ناشناخته مانده است. قیمت بنه پسته کوهی در بازار متفاوت است؛ و قیمت مغز بنه نسبت به خود بنه که پوسته سفتی دارد بیشتر است. این محصول نسبت به پسته معمولی ارزان تر است. در بازار بزرگ فروش خشکبار در تهران، فروشندگان بنه پسته کوهی این محصول را در بسته بندی های شکیل و زیبا به فروش می رسانند. این محصول ارزش تجاری بالایی دارد؛ و صادرات بنه کوهی امروزه در جهان رونق بسیاری گرفته است. 

قیمت بنه پسته کوهی | بازار بزرگ فروش خشکبار در تهران

بازار بزرگ فروش بنه پسته کوهی در تهران

بازار بزرگ فروش بنه پسته کوهی در تهرانخرید بنه پسته کوهی بیشتر از بازار بزرگ فروش این محصول در تهران انجام می شود. این خشکبار به دلیل خواص فراوانی که دارد؛ امروزه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

از مهمترین خواص پسته وحشی می توان به درمان کم خونی اشاره کرد. در این بازار بزرگ خریدار می تواند؛ محصول را به صورت عمده و خرده خریداری کند. 

چون این خشکبار در اواخر تابستان برداشت می شود؛ در این زمان تولیدات بیشتر است و در بازار به وفور دیده می شود؛ که در دو سایز ریز و درشت به فروش می رسند.

فروش عمده بنه پسته کوهی در ایران

فروش عمده بنه پسته کوهی در ایرانفروش عمده بنه پسته کوهی در ایران و درشهرهایی که در مجاورت کوهستان ها بخصوص رشته کوه های زاگرس قرار دارند؛ انجام می شود و در این مناطق این محصول به فراوانی یافت می شود.

خریداران برای اینکه قیمت پایین تری را بابت محصول خریداری شده بپردازد؛ به طور مستقیم و بدون واسطه از خود تولید کننده آن خشکبار را به صورت عمده خریداری می کند.

به دلیل خواص پسته کوهی، مردم گرایش زیادی به مصرف و همچنین خرید و فروش آن پیدا کرده اند؛ و در این میان به سود خوبی رسیده اند. تولید کنندگان هم با تولید بیشتر جنبه صادراتی به آن داده اند. 

لیست قیمت فروش بنه پسته در کشور

لیست قیمت فروش بنه پسته در کشورامروزه تهیه بنه پسته کوهی دغدغه بسیاری از مردم شده است؛ و همه می خواهند این ماده مغذی را در وعده غذایی خود بگنجانند و با روش های مختلف از آن استفاده کنند. 

تولید کننده می تواند، لیست قیمت فروش بنه پسته در کشور را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد؛ تا آنها با اطلاع از قیمت ها بتوانند بهترین و مناسب ترین خشکبار را خریداری کنند.

 این محصولات با توجه به عوامل مختلفی از جمله ریز و درشت بودن محصول، سفتی و نرمی پوسته آن و بسته بندی و وزن های متفاوت قیمت آنها تعیین می شود. 

بازرگانی فروش بنه پسته

بازرگانی فروش بنه پسته به دلیل ارزش تجاری این محصول بازرگانی های فروش بنه پسته پا به عرصه گذاشتند؛ تا با استفاده از این فرصت طلایی بتوانند به درآمد خوبی برسند و خود را در بازار رقابتی قرار دهند.

نمایندگی های فروش می توانند به وسیله فروشگاه های اینترنتی  برای محصول تبلیغات انجام دهند؛ و با ارائه محصول با کیفیت و ارزان قیمت رضایت مشتری را جلب کنند، و بازدهی فروش خود را بالاتر ببرند.

در واقع مراکز فروش واسطه ای بین تولید کننده و مصرف کننده می شوند؛ تا خشکبار به راحتی و با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد.

صادر کنندگان بنه پسته

صادر کنندگان بنه پسته صادر کنندگان به پسته در کشور زیاد هستند و تولید کنندگان سعی می کنند؛ با تولیدات بیشتر علاوه بر تامین نیاز داخلی جنبه صادراتی هم به آن بدهند و با این روش به اقتصاد کشور کمک کنند؛ و باعث اشتغالزایی افراد هم بشوند.

 از شهرهایی که تولید بنه در آن زیاد است می توان به شهر شیراز اشاره کرد؛ که مغز بنه شیراز بهترین و با کیفیت ترین خشکبار برای صادرات به حساب می آید. 

این محصول یکی از برترین صادرات های غیر نفتی در بخش کشاورزی به حساب می آید. کشورهای کویت و عربستان جز اصلی ترین خریداران این محصول خوب کشورمان هستند.  

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما