1. خانه
  2. مغزیجات
  3. پودر مغز پسته سبز درجه یک امساله

پودر مغز پسته سبز درجه یک امساله

5,000,000 ریال

  • سبز درجه یک اکبری
  • سبز درجه یک احمد آقایی
  • سبز درجه یک فندقی
  • سبز درجه یک بادامی
  • بهترین گزینه برای قنادی‌ها
  • کاملا طبیعی و اصل
  • با رعایت موارد بهداشتی
  • دارای گواهی افلاتوکسین

پودر پسته عمده حاصل آسیاب یا پودر کردن مغز پسته‌های مختلف است که صاحبان صنایع مختلف غذایی و قنادی و… نهایت استفاده را از آن می‌برند.

پخش این محصول در بازار معمولا توسط شرکت‌های بازرگانی و تولیدی‌های درجه یک صورت می‌گیرد و شرکت کوشادانه یکی از تامین کنندگان عمده این محصول در کشور است.

 

 

پودر پسته چیست؟ انواع و مشخصات پودر پسته

همانگونه که می‌دانید، پودر پسته همان نرم شده مغز پسته می‌باشد که با دستگاه‌های به روز انجام گرفته است. تولیدکنندگان پودر مغز پسته، برای درست کردن این محصول ابتدا مغز پسته مرغوب بدون هیچ ترکیب اضافی درون دستگاه پودرکن مغز پسته می‌ریزند و پودر پسته مورد نیاز مشتریان خود را به دلخواه‌شان درست می‌کنند و برایشان ارسال می‌کنند.

پودر پسته یکی از فرآورده‌های مهم صادراتی می‌باشد که امروزه به صورت عمده در اختیار کشورهای همسایه و غیر همسایه قرار داده می‌شود. این محصول از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی است که صاحبان صنایع شیرینی‌پزی در خارج از کشور به شدت از این محصول استفاده می‌کنند.

 

پودر پسته درجه یک قزوین
پودر پسته درجه یک قزوین

 

همانگونه که می‌دانید مغز پسته‌ای که در ایران تولید می‌شود دارای کیفیت و مزه کم نظیر می‌باشد، یعنی در هیچ جای دنیا به راحتی چنین مزه‌ای یافت نمی‌شود. برای همین پودر مغز پسته تولید شده در ایران بسیار کیفیت مطلوبی دارد و دارای رتبه بالایی می‌باشد.

خرید عمده پودر پسته سبز درجه یک

حال می‌خواهیم انواع پودر پسته و کاربردشان را خدمت شما عزیزان عرض کنیم:

پودر پسته درجه یک کرمان:

  • سبز درجه یک اکبری کرمان
  • سبز درجه یک احمد آقایی کرمان
  • سبز درجه یک فندقی کرمان
  • سبز درجه یک بادامی کرمان

پودر پسته درجه یک قزوین:

  • سبز درجه یک اکبری قزوین 
  • سبز درجه یک احمد آقایی قزوین 
  • سبز درجه یک فندقی کرمان
  • سبز درجه یک بادامی کرمان

پودر پسته درجه یک خراسان:

  • سبز درجه یک اکبری خراسان 
  • سبز درجه یک احمد آقایی خراسان 
  • سبز درجه یک فندقی خراسان 
  • سبز درجه یک بادامی خراسان 

حال که به انواع پودر پسته درجه یک اشاره کردیم می‌خواهیم به سراغ دیگر پودر مغز پسته‌های بازار برویم. پودر ‌های دیگری هستند که آنان را وارد می‌کنند یا اینکه از مغز پسته‌های وارداتی یا درجه ضعیف استفاده می‌شوند.

گاهی تولید کنندگان برای اینکه قیمت خود را کاهش دهند، از مغز پسته ضعیف استفاده می‌کنند. این مغز پسته‌ها درجه پایینی دارند و به درد تولید پودر برای تولیدی‌های کم درآمد است، مثل مغز پسته گندمی.

کاربردها و مصارف پودر پسته

همانگونه که مطلع هستیم، پودر پسته دارای کاربردهای مختلفی می‌باشد. پودر مغز پسته موجود در فروشگاه‌های عرضه، بیشتر برای موارد غذایی و پخت انواع شیرینی استفاده می‌شود. پودر پسته برای صادرات نیز توسط شرکت‌های بازرگانی انجام می‌شود.

این محصول یکی از فرآورده‌های مهم صادراتی است که امروزه به صورت عمده در اختیار کشورهای مقصد قرار داده می‌شود و از آنجایی که قصه به دلیل اینکه دارای خواص بسیار زیادی می‌باشد بازار پررونقی دارد.

مغز پسته پودر شده ارزان قیمت ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانید یکی از پرفروش‌ترین محصولات خشکبار در سراسر جهان پسته مرغوب است، که پودر پسته نیز شامل این محصول می‌شود. پودر مغز پسته تولید شده در ایران از نظر کیفی از دیگر پسته‌های تولید شده جهان بالاتر می‌باشد، برای همینست که پودر این محصول کیفیت بالایی دارد.

پودر پسته‌های با کیفیت موجود در بازار مصارف مختلفی دارند، مثلاً صاحبان صنایع باقلوا پزی برای خوش طعم کردن باقلوای خود از پودر پسته استفاده می‌کنند، همین موضوع باعث می‌شود که باقلوایی که می‌پزند ارزش بالاتری پیدا کند.

 

مغز پسته پودر شده ارزان قیمت 1402
مغز پسته پودر شده ارزان قیمت ۱۴۰۲

 

البته ناگفته نماند گاهی بستن فروشی‌ها برای درست کردن مخلوط شیر پسته از پودر پسته استفاده می‌کنند، با مخلوط کردن شیر موز با پودر مغز پسته، ترکیب شیر پسته را درست می‌کنند. پودر پسته از آنجایی که نرم است و بسیار مناسب برای شیر پسته می‌باشد، با پودر مغز پسته درست می‌کنند، زیرا هنگامی که افراد برای خرید شیر پسته می‌آیند و می‌خورند، بسیار طعم لذیذی دارد.

مزایای استفاده از پودر پسته

پودر پسته مزایای زیادی دارد، یکی از این مزایا ارجینال بودن این محصول می‌باشد. از آنجایی که این مقصود ویژگی‌ها و مزایای زیادی دارد ما به چند ویژگی آن در این بخش می‌پردازیم:

  • ویتامین فراوان
  • دارای ویتامین B12
  • درمان کم خونی
  • چربی و کلسترول پایین
  • دارای کالری بالا
  • قابل استفاده برای تمامی افراد
  • دارای طبع گرم
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • دارای عناصری مانند: سدیم، پتاسیم، کلسیم و منیزیم
  • تقویت حافظه و عملکرد مغز

با توجه به مواردی که گفته شد، حال با خواص پودر مغز پسته آشنا شدید و به این پی بردید که چقدر استفاده کردن از پسته و دیگر فرآورده‌هایش چقدر مفید است.

قیمت فروش پودر پسته عمده کیلویی

جالب است بدانید بعضی از شیرینی پزی‌ها از پودر پسته تقلبی استفاده می‌کنند. این پودر مغز پسته بسیار نامرغوب و به درد نخور می‌باشد، که صاحبان صنایع بدون آگاهی از عواقب بدی که به جا می‌گذارد از آن استفاده می‌کنند.

پیشنهاد ما به این صاحبان صنایع این است که از پودر پسته اصلی استفاده بکنید. اگر بودجه‌تان کافی نیست لزومی ندارد از پودر پسته عمده درجه‌یک استفاده بکنید، می‌توانید از پودر مغز پسته ضعیف‌تر استفاده کنید که ارزان‌تر باشد.

قیمت پودر پسته بسته‌بندی در سال ۱۴۰۲

همانگونه که می‌دانید، قیمت یک محصول موجب می‌شود که افراد متعددی نظرشان به سوی آن محصول جلب شود. مثلاً پودر پسته درجه یک از لحاظ کیفیت، دارای کیفیت خیلی بالایی می‌باشد ولی از لحاظ قیمت از دیگر پودر پسته‌ها گران‌تر است.

در چنین مواقعی، به افراد توصیه می‌شود از پودر مغز پسته درجه دو و درجه سه استفاده کنند، زیرا استفاده کردن از پودر پسته اصلی بهتر است استفاده کردن از محصولات تقلبی می‌باشد.

از آنجایی که مغز پسته‌های موجود در بازار قیمت‌های یکسانی ندارند، پس می‌شود نتیجه گرفت که پودر حاصل از پودر کردن این مغز پسته‌ها نیز قیمت متفاوتی خواهد داشت.

قیمت انواع پودر پسته در بازار عبارتند از:

  1. پودر پسته سبز درجه یک: ۸۲۰/۰۰۰ تومان 
  2. پودر پسته سبز درجه دو: ۶۲۵/۰۰۰ تومان
  3. پودر پسته سبز درجه سه: ۵۰۰/۰۰۰ تومان

مورد توجه عزیزان: قیمت‌هایی که اعلام شد بر حسب دلار امروز می‌باشند.

از آنجایی که پسته و فرآورده‌هایش، با واحد پول‌های جهانی مثل دلار و یورو معامله می‌شوند،قیمتشان نیز شناور و متفاوت است.

بعضی از پودر پسته‌ها نیز کاملاً سفارشی هستند و فقط زمانی تولید می‌شوند که مشتری به آنها نیاز داشته باشد مانند پودر گرید و پودر مغز کال.

قیمتی که برای این محصول صورت بسته‌بندی شده در نظر گرفته می‌شود به موارد زیادی بستگی دارد، به عنوان مثال هرچه مقدار محصولی که در این بسته‌بندی‌ها قرار گرفته است بیشتر باشد، قیمتی که برای آن در نظر گرفته می‌شود بالاتر است.

خرید پودر پسته کیلویی به صورت عمده از کارخانه | پودرپسته سبز

خرید و فروش عمده پودر پسته با کیفیت در بازار ایران موجب می‌شود تا مشتریان بتوانند محصولات را با قیمت پایین‌تری تهیه نمایند، در خرید عمده قیمت محصولات برای مشتریان ععلام می‌گردد. خرید عمده بهترین پودر پسته برای صاحبان صنایع غذایی و شیرینی پزی دارای سود فراوانی می‌باشد، زیرا با خرید عمده قیمت برای خریداران کاهش پیدا می‌کند.

هرچی میزان سفارش بالاتر برود قیمت نهایی آن کمتر خواهد شد، به عبارت دیگر اگر یک کارگاه شیرینی پزی ۵۰۰ کیلو پودر تهیه کند هم برای فروشنده سودآور است هم برای خودش. چرا؟ زیرا با تهیه ۵۰۰ کیلو پودر مغز پسته قیمت آن را با تخفیف کاهش داده و قیمت تمام شده محصول برای این کارگاه شیرینی پزی ارزان‌تر تمام خواهد شد.

 

قیمت خرید پودر پسته سبز قنادی
قیمت خرید پودر پسته سبز قنادی

 

خرید مستقیم از کارخانه موجب این می‌شود که ارزان‌تر بتوان محصولی را تهیه نمود. وجود واسطه در بازار باعث این می‌شود که قیمت یک محصول بالا و بالاتر برود، عبارت دیگر دست در بازار پودر مغز پسته عمده بیشتر می‌شود و باعث میشود مصرف کنندگان این محصول را گرانتر خریداری کنند.

تا به حال برای همگان آشکار شده است، که خرید از درب کارخانه بسیار به صرفه می‌باشد، زیرا کارخانه با قیمت کمتری محصول را می‌تواند به خریدار بدهد. این را هم باید گفت که هنگامی که از کارخانه خرید می‌کنیم باعث رونق بخشیدن به کسب و کار آن کارخانه خواهیم شد و باعث می‌شویم که کارگران بیشتری استخدام شوند و از کار بیکار نشوند.

موارد موثر بر کیفیت پودر پسته قیمت مناسب

برای اینکه یک پودر پسته با کیفیت بالا و قیمت مناسب پیدا کنیم فقط لازم است به بودجه‌ای که در اختیار داریم نگاه بیندازیم. مثلاً یک شیرینی پزی کوچک که فروش زیادی ندارد نمی‌تواند از پودر پسته درجه یک استفاده کند، بنابراین مجبور است از پودر پسته درجه دو یا درجه سه استفاده کند.

عوامل زیادی است که می‌تواند قیمت یک محصولات تحت تاثیر خود قرار دهد، پس ما در ادامه یکی یکی این عوامل را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • کیفیت مغز پسته برای پودر
  • اندازه مغز پسته برای پودر
  • رنگ مغز پسته برای پودر
  • طعم مغز پسته برای پودر
  • سایز پودر (نرمی یا دارای درشتی)
  • میزان چربی مغز پسته جهت تولید پودر

حال که به چند مورد از عوامل موثر بر قیمت اشاره کردیم به ادامه مطلب می‌پردازیم.

از آنجایی که پودر پسته یکی از محبوب‌ترین نوع فرآورده‌های پسته می‌باشد، پس باید عالی به همراه قیمت مناسب داشته باشد تا افراد گوناگون را ترغیب به خرید کند. پودر پسته‌ تولید در کشور ما دارای خواص و ویژگی‌هایی زیادی است برای همین ارزش غذایی و مادی زیادی دارد.

در نظر بگیرید، پودر مغز پسته‌ای که کمی زبری دارد را چه کسانی خریداری می‌کنند؟ چنین پودری را معمولاً بستنی فروشی‌ها برای درست کردن مخلوط شیر پسته استفاده می‌کنند. بهترین پودر پسته، پودر پسته‌ای است که کمی زبری داشته باشد زیرا پودر پسته نرم مانند پوره است و زود چربی می‌زند و احتمال خراب شدنش نیز بیشتر خواهد شد.

مورد پسند بودن همگانی پسته و فرآورده‌هایش سبب شده صنایع غذایی زیادی از این ویژگی پسته یعنی تزیین کردن محصولاتشان برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود از آن استفاده کنند. از آنجایی که پودر مغز پسته و موارد بسیاری از جمله آشپزی و صنایع غذایی کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد ارزش زیادی دارد.

خرید اینترنتی پودر پسته از سایت کوشادانه

شرکت‌های بازرگانی مهم‌ترین بخش بازار عرضه انواع پودر پسته عمده با کیفیت و اعلا می‌باشند. مشتریان می‌تواند جهت خرید پودر پسته با کیفیت و قیمت مناسب از طریق سایت فروش شرکت کوشادانه اقدام نمایند.

تهیه پودر پسته موجب می‌شود تا کیفیت بهداشتی محصولات به صورت کلی، کنترل شده بررسی اما علاوه بر این امکان خرید این محصول به صورت درب کارخانه نیز وجود دارد پس از اینکه این محصول با کیفیت مراحل تولید را طی نماید به صورت بسته‌بندی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

کیفیت و رضایت مشتری اولویت شرکت کوشادانه می‌باشد، پس این شرکت با بهره‌مندی از به روزترین تکنولوژی تولید و فرآوری مغز پسته بهترین پودر پسته بازار ایران را تولید و عرضه می‌کند.

توجه به نیاز مشتریان و تسهیل امر خرید موجب افزایش فروش آنلاین پودر پسته در بازار ایران شده است. یکی از بهترین راه‌های جذب مشتری استفاده از بسته‌بندی‌های مختلف و متنوع می‌باشد.

طراحی و بسته‌بندی در اندازه‌های مختلف و حجم‌های متنوع موجب شده است تا مشتریان بسیاری از این محصول استقبال خوبی داشته باشند. شرکت کوشادانه به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان پودر پسته عمده در سطح کشوری مناسب‌ترین بسته‌بندی را برای خریداران خود در نظر گرفته است.

بعضی از نوسانات قیمتی موجود در بازار توسط شرکت کوشادانه به مشتریان اطلاع رسانی می‌شود و این امکان را فراهم کرده است تا قیمت محصولات را تا حد امکان ثابت نگه دارد.

فروش پودر پسته جهت صادرات

همه ما می‌دانیم که پودر پسته‌ای که جهت صادرات انجام می‌شود کیفیت بسیار بالایی دارد، برای همین می‌توان به جرات گفت که این پودر جز گران‌ترین پودر پسته‌های دنیا محسوب می‌شود.

صاحبان صنایع شیرینی در خارج از کشور علاقه زیادی از استفاده کردن پودر مغز پسته دارند، برای همین حاضر هستند تا بودجه زیادی برای خرید پودر مغز پسته هزینه کنند. معمولا خارج از کشور پودر پسته صادراتی رو بر روی باقلواها استفاده می‌کنند ولی این فقط کشورهای همسایه می‌باشد، گاهی بستنی‌های سنتی و شیرینی‌های دست ساز این پودر مغز پسته را مورد استفاده قرار می‌دهند.

جدای از این همه خاصیت و ویژگی‌های مفید و مهم پودر پسته اعلا، باید گفت که این محصول کاملا ارگانیک می‌باشد و برای همین جز محصولات خاص صادراتی است و هر آزمایشی که از این محصول بگیرند، آزمایش ها نیز نمی‌تواند حریف این محصول شوند. البته جالب است بدانیم، آزمایشی هست به نام افلاتوکسین که در این آزمایش آلودگی‌های محیطی محصولات غذایی را می‌سنجند. برای صادرات پودر پسته حتماً باید گواهی افلاتوکسیم به آنها ارائه داد، در غیر این صورت پیگرد قانونی خواهد داشت و شما توسط آن شرکت مجرم شناخته خواهید شد.

شرکت کوشادانه بهترین پودر پسته درجه یک بازار را با به روزترین تکنولوژی تولید و فراوری مغز پسته تولید و عرضه به بازار می‌کند. پودر پسته‌ای که شرکت کوشادانه به بازار عرضه می‌کند دارای گواهی افلوتوکسین می‌باشد و خیال خریداران را راحت می‌کند.

شما می‌توانید جهت خرید این محصول با عوامل فروش این شرکت ارتباط بگیرید، یا می‌توانید به به صورت حضوری در یکی از نمایندگی‌های این شرکت محصولات را مشاهده و خرید خود را نهایی کنید.

1 دیدگاه برای پودر مغز پسته سبز درجه یک امساله

  1. ریحانه عامری

    برای پخت باقلوا از هر نوع پودر پسته میشه استفاده کرد یا اینکه فقط باید نوع مخصوصی از پودر پسته‌باشه اگر کسی اِطلاعاتی راجع به پخت باقلوا با این نوع پودر پسته داره ممنون میشم برای من‌بفرسته

    • amir seo

      سلام خانم عامری وقت بخیر
      مهم کیفیت و اصل بودن پودر پسته است و تفاوتی در نوع و مدل ندارد.
      البته برای باقلوا معمولا پودرهای نرم و ریزدانه استفاده می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

اشتراک گذاری این محصول در:

محصولات پیشنهادی

تماس بگیرید