قیمت انواع مغز پسته کال سبز

انواع مغز پسته کال که در بازار عرضه می شود به توجه با اقلیم منطقه برداشت ، نژاد درخت پسته و زمان برداشت آن ها متفاوت می باشد از این رو قیمت مغز پسته کال سبز نیز یکسان نبوده و به این عوامل بستگی دارد .

برای خرید پسته کال مرغوب با قیمت مناسب می توانید به صورت اینترنتی به فروشگاه آنلاین ما سری بزنید و با انتخاب نوع پسته مورد نظر آن را سفارش دهید ، وجه پسته نیز به صورت آنلاین دریافت می گردد و نیازی به حضور در دفتر فروش نمی باشد .

قیمت انواع مغز پسته کال سبز

سه راه تشخیص مغز پسته مرغوب

سه راه تشخیص مغز پسته مرغوب

کشور ما از نظر تولید و صادرات پسته در جهان دارای جایگاه ویژه ای می باشد و پسته های با کیفیت و مرغوبی در ایران تولید و عرضه می گردد . پسته هایی که در استان های مختلف کشت و برداشت می شوند در انواع مختلفی می باشند که به دو گروه عمده فندقی و بادامی تقسیم می شوند .

پسته فندقی که گرد و کوچکتر می باشد و پسته های بادامی کشیده و بزرگتر هستند . پسته ها در انواع مختلف پس از چیدن ممکن است خندان یا دهان بسته باشند که پسته های دهان بسته آبخندان شده یا توسط دستگاه شکسته و مغز می شوند .

یکی از انواع به خصوص پسته عرضه شده در بازار مغز پسته کال سبز می باشد که همان طور که از نامش پیداست قبل از رسیدن چیده شده و به سبز بودن معروف است .

برای خرید پسته باید با راه تشخیص پسته مرغوب آشنایی داشت تا پسته ای که تهیه می شود با کیفیت و عالی باشد . برای تشخیص مغز پسته مرغوب اولین راه بررسی کامل ظاهر آن می باشد پسته های تازه و مرغوب کاملا مشخص بوده اصلا چروکیده نبوده ، پوسته رویی آن ها کامل و خوش رنگ بوده و دارای سوراخ یا کپک زدگی نمی باشند .

یکی دیگر از راه های تشخیص پسته خوردن یکی دو عدد از آن ها می باشد البته همیشه مشت نمونه خروار نیست و شاید پسته های سالم و مرغوب به طور اتفاقی انتخاب شده باشند ، اما با چشیدن پسته می توان طعم و بوی مطلوب آن را تشخیص داد .

برخی از پسته ها برای بهتر جلوه دادن با رنگ های شیمیایی رنگ می شوند که برای فهمیدن این روش تقلبی می توان از دستمال مرطوب استفاده کرده و کمی پسته را با آن لمس کرد و از رنگ طبیعی آن مطمئن شد .

شرکت فروش عمده مغز پسته سبز

شرکت فروش عمده مغز پسته سبز

مغز پسته سرشار از انواع املاح معدنی مانند آهن ، مس ، روی و منگنز می باشد و برای سلامتی بدن مفید می باشد . بیشترین فروش مغز پسته کال سبز مربوط به مغز پسته سبز می باشد که دارای کاربرد های فراوان در تولید خوراکی های مختلف می باشد ، شرکت فروش عمده مغز پسته سبز عرضه این نوع پسته را بهترین نحو انجام می دهد . این شرکت بهترین انواع پسته درجه یک و صادراتی را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد و همواره مورد رضایت خریداران قرار گرفته است .

علاوه بر فروش مغز پسته سبز شرکت فروش پسته انواع پسته خندان و با پوست را نیز عرضه می نماید که دارای کیفیت فوق العاده ای بوده ، این پسته ها تازه و امساله بوده و به دلیل عرضه عمده زیر قیمت بازار فروخته می شوند .

برای خرید پسته و مغز پسته کال سبز از این مرکز می توانید از طریق مجازی نیز مقدار پسته مورد نیاز خود را سفارش داده و همکاران در بخش فروش شما را برای پرداخت وجه و دریافت پسته در آدرس پستی راهنمایی می کنند .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته کال سبز را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما