صادرات مغز پسته کال | مرکز توزیع آن در کشور

مغز پسته کال یکی از مواردی است که امروزه مورد توجه بسیاری از افرادی که دنبال صادرات هستند قرار می گیرد. صادرات مغز پسته کال بیشتر در شهر رفسنجان انجام می شود چون یکی از مهمترین شهر ها در زمینه صادرات این محصول می باشد. مغز پسته کال به دلیل اینکه یک نوع مرغوب از انواع مغز پسته می باشد با قیمت تقریبا بالایی صادرات آن انجام می شود. بسیاری از کشور هایی که مغز سبز پسته به آن صادر می شود در مقدار پایین تر مغز پسته کال نیز صادر می گردد. مغز پسته کال زمانی برداشت می شود که پسته کال و نرسیده و رنگ آن شیری رنگ و پوست آن سفید می باشد ولی داخل مغز آن سبز است. مغز کال یکی از بهترین و گرانترین مغزها از لحاظ درجه سبز بودن می باشد.صادرات مغز پسته کال | مرکز توزیع آن در کشور

مغز پسته کال صادراتی

مغز پسته کال صادراتیامروزه صادرات مغز پسته کال در کشور مورد اهمیت قرار گرفته و همیشه افرادی هستند که برای انجام خرید و فروش و یا صادرات این محصول به دنبال بهترین و مرغوب ترین نوع آن می گردند. مغز پسته گرید های مختلفی دارد که در اینجا چند نوع گرید را معرفی میکنیم:

  1. گریدS
  2. گرید A
  3. گرید B
  4. گرید C
  5. گرید D                                                                                 

   هرکدام از این گرید ها ویژگی خاص خود را دارد بطور مثال گرید اول سبز ترین نوع مغز پسته می باشد و در بین بازار های جهانی طرفداران بسیاری دارد و گرید پنجم در کنار سایر گرید ها صادر میشود.

بهترین مارک مغز پسته کال در ایران

بهترین مارک مغز پسته کال در ایرانهمانطور که می دانید بهترین مارک مغز پسته کال در ایران مربوط به شهر کرمان می باشد. فروشگاه مغز پسته کال  در سراسر کشور وجود دارد و شهرهایی نظیر یزد، خراسان، قزوین دارای این نوع محصول هستند و شما می توانید به راحتی با مراجعه به این فروشگاه ها مغز پسته کال را خریداری کنید. شهر قزوین دومین تولید کننده مغز پسته کال می باشد. در شهر کرمان مغز پسته کال تولید فراوانی می شود بطوری که اکثر باغداران این استان به کاشت پسته مشغول هستند. مغز پسته کال زمانی که خوشه های پسته هنوز نرسیده اند چیده می شود ودارای مغز کوچک و به رنگ سبز بوده و بهترین آن مربوط به شهر رفسنجان می باشد.

وارد کننده برند های مغز پسته کال به کشور

وارد کننده برند های مغز پسته کال به کشوربرای مغز پسته کال و همچنین برند های مغز پسته کال  انواع مختلفی مطرح شده است که امروزه این برند ها مغز پسته کال را باقیمت پایین و کیفیت مناسب به بازار عرضه می کنند. وارد کنندگان زیادی هستند که متقاضی خرید انواع مغز پسته بخصوص مغز پسته کال هستند وارد کنندگان این محصول باید با توجه به نیاز خریداران این محصول را تهیه کرده و قیمت آن را هم با توجه به میزان تقاضا تعیین کنند. بازار مغز پسته کال در ایران به شهر رفسنجان برمی گردد که میتواند یک قطب تولید مغز پسته باشد اگر شما می خواهید در زمینه مغز پسته کال فعالیت کنید میتوانید به شهر رفسنجان سری بزنید باید دقت داشته باشید که مغز پسته کال با توجه به گرید های مختلفی که دارد قیمت آن متفاوت می باشد مثلا گرید S از گرانترین مغز پسته ها می باشد که نوع سبز مغز پسته می باشد.

مرکز توزیع و صادرات مغز پسته کال به خاورمیانه

مرکز توزیع و صادرات مغز پسته کال به خاورمیانهسالانه بیش از ۶۰۰ تن پسته در جهان تولید می شود که سهم ایران در این تولید ۲۰۰ تن می باشد. تجارت مغز پسته کال می تواند بسیار سود آور باشد چون ایران خود تولید کننده مغز پسته کال میباشد و میتواند آن را به کشورهایی نظیر عراق و سوریه و بلژیک و … صادر کند. ایران در جهان رتبه اول تولید مغز پسته کال را داشته است ولی در سال های گذشته به دلیل اینکه آمریکا یکی از رقیب های اصلی در تولید این محصول بوده است رتبه ایران در تولید این محصول دوم شده است. صادرات مغز پسته کال در ایران به کشور های خاورمیانه نیز انجام می شود وفقط حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد مصرف داخلی پسته در کشور صورت می گیرد.

ارائه کننده مغز پسته کال در تهران

ارائه کننده مغز پسته کال در تهراندر تهران نیز مغز پسته کال به مشتری ها ارائه میشود شما میتوانید جهت خرید مغز پسته کال به بازار بزرگ تهران  مراجعه کرده و با دیدن انواع مغز پسته کال و با توجه به نوع گرید آن خرید کنید و اگر بصورت عمده خرید کنید طبیعتا در قیمت آن تاثیر بسیار زیادی دارد و شما میتوانید مرغوبترین مغز پسته کال را با قیمت پایین تر از قیمت های رایج در بازار تهران خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما