لیست قیمت عمده پسته وحشی در بازار های تهران

پسته وحشی که به آن پسته کوهی نیز گفته می شود در نقاط مختلفی از کشوردر دو نوع: پسته وحشی بنه و پسته وحشی منطقه سرخس تولید می شوند. پسته وحشی بنه هم از نظر قیمت و هم از نظر سالم بودن بهتر از پسته معمولی می باشد. زیرا پسته در سال چندین بار سمپاشی می شود ولی پسته کوهی چنین شرایطی ندارد و تمام املاح مفید را شامل می شود. این محصول برای بیماران ضعف قوای بدن و کسانی که بیماری ام اس دارند مفید می باشد. این نوع پسته در آب و هوای خشک سرد تولید می شود. برای مطلع شدن از قیمت عمده پسته وحشی در تهران می توانید به فروشگاه های عمده فروش و یا نمایندگی های فروش در سراسر شهر مراجعه نمایید. 

لیست قیمت عمده پسته وحشی در بازار های تهران

از کجا میتوانیم بهترین نوع پسته وحشی را تهیه کنیم؟

از کجا میتوانیم بهترین نوع پسته وحشی را تهیه کنیم؟بهترین نوع این پسته را بهتر است از فروشنده پسته وحشی که در این زمینه تخصص دارد خریداری نمایید و یا به فروشگاه های خشکبار فروشی نزدیک محل زندگیتان مراجعه نمایید. 

همچنین می توانید به صورت مستقیم این محصول را از تولید کننده ها خریداری کنید، این نوع پسته در استان های مختلفی از کشورمان رشد می کند ولی بیشتر در دامنه های رشته کوه زاگرس، خراسان و سیستان و بلوچستان یافت می شود.

به طور کلی از راه هایی که می توان این محصول را تهیه نمود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خشکبار فروشی ها
  • تولیدکنندگان
  • عطاری ها
  • فروشگا های آنلاین

وقتی خریداران محصول را به صورت مستقیم از تولیدکنندگان خریداری کنند می توانند محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسب تهیه نمایند.

به عنوان نمونه فروش پسته وحشی کرمانشاه با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام می گیرد.

خرید اینترنتی پسته و مغز پسته وحشی در انواع مختلف کال و رسیده

امروزه از مغز پسته در حوزه های مختلف استفاده می شود مثل تولید شکلات، کیک، گز، باسلوق و … 

مغز پسته وحشی در دو نوع می باشد:

  • مغز پسته سرخس
  • مغز بنه

قیمت این محصولات به کیفیت و مرغوبیت، هزینه ای که برای فرآوری استفاده می شود، نحوه ی خرید و … بستگی دارد.

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم یکی از راه های خرید پسته و مغز پسته وحشی در انواع مختلف کال و رسیده به صورت اینترنتی است.

خریداران از این طریق می توانند محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا و مطمئن خریداری نمایند، چون در فروش اینترنتی واسطه ای وجود ندارد در نتیجه محصول با قیمت ارزان و مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد. 

بزرگترین شرکت های صادرکننده پسته وحشی در تهران

بزرگترین شرکت های صادرکننده پسته وحشی در تهرانتولیدکننده های متعددی در کشور ما در زمینه تولید پسته وحشی در فعالیتند، برخی از این تولید کننده ها آنچنان در این زمینه موفق بوده اند که علاوه بر عرضه ی داخلی محصولات تولیدی را به کشورهای دیگر نیز صادر می کنند.

صادرکنندگان پسته وحشی در تلاشند که محصول با کیفیتی را ارسال نمایند. به طوری که پسته ها سالم، درشت، با کیفیت، تمیز و بدون کرم خوردگی باشند.

این محصولات صادراتی به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب باعث شده است که مشتریان رضایت کامل داشته باشند و همچنان متقاضی خریداری این محصول از کشور ما باشند. 

کشورهایی نظیر کویت و عربستان از اصلی ترین خریداران این محصول می باشند.  

تولید پودر پسته وحشی در بسته بندی های جذاب در مشهد

پودر پسته وحشی توسط ماشین آلات پیشرفته تولید می شود. این محصول به صورت پودر شده در اندازه های مختلف بسته بندی می شود. 

امروزه کارخانه های تولیدی این محصول را در بسته بندی های جذاب و با کیفیت بالا به بازار عرضه می کنند همچنین بسته بندی و شکل ظاهری محصول روی قیمت آن تاثیرگذار می باشد.

مشهد یکی از شهرهایی است که این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب در آن تولید و عرضه می شود.

خریدار پودر پسته کوهی می تواند این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه های تولیدی و نمایندگی های فروش با قیمت مناسب و در حجم دلخواه خریداری نمایید.

خریداران می توانند جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان وبسایت ما تماس حاصل فرمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما