فروشندگان عمده پسته کوهی لرستان

پسته کوهی لرستان یکی از بهترین پسته های ایران وجهان است. پسته اکبری دستچین خوش رنگ و ظاهری کشیده وبلند دارد این نوع پسته از دیگر پسته ها بزرگ تر است بیش ترین خواهان ایرانی ها برای آجیل شب عید می باشد و قیمت آن هم از دیگر پسته ها متفاوت تر می باشد وبه خاطر دستچین بودن قیمت آن هم بالاتر است وبه کشور های دیگر هم صادر می شود به دلیل کیفیت بالا تری که از دیگر پسته ها دارد.

فروشندگان عمده پسته کوهی لرستان

بنه کوهی را از کجا تهیه کنیم؟

بنه کوهی را از کجا تهیه کنیم؟ بنه کوهی محصولی است که به آب فراوانی نیاز ندارد ولی به نور آفتاب نیاز دارد بنابر این پسته می تواند در خشک ترین مناطق هم رشد کند .پسته کوهی ایرانی یکی از بهترین مواد غذایی طبیعی می باشد مغز پسته خام زرد رنگ است سپس رنگ آن به رنگ صورتی و قرمز تغییر می کند و رسیده می شود . پسته یک دانه خوش مزه و نرم و روغنی است که داخل یک پوسته سخت قرا گرفته استفاده پسته در وعده صبحانه بسیار مغذی بوده و فرد را از هرگونه بیماری پیشگیری می کند.

مغز پسته نه تنها خاصیت دارد بلکه پوست و جوشانده شده پسته هم بر بدن فایده دارد .کودکان در حال رشد هستند و استفاده از پسته در وعده صبحانه بسیار مفید است که باعث پر انرژی بودن کودک درطول روز می شود .برای خرید و تهیه بنه کوهی می توانید به بازار های این محصول در آن شهر رواج دارد مراجعه و این محصول را تهیه کرد.

چند نمونه از خواص و فواید بنه کوهی یا همان پسته کوهی :

  1. پسته ادرار آور است و به کاهش وزن کمک می کند .
  2. مصرف منظم پسته قند خون را کاهش می دهد .
  3. پسته از مشکلات عصبی پیشگیری می کند .
  4. پسته سرشار از آهن است که به پیشگیری کم خونی کمک می کند .

پسته غنی از آنتی اکسیدان است که سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد . پسته دارای امگا۳ می باشد و در زنان باردار به رشد مغذ جنین کمک می کند

آشنایی با عرضه کنندگان پسته کوهی لرستان

آشنایی با عرضه کنندگان پسته کوهی لرستان پسته کوهی لرستان جز معروف ترین پسته ها شناخته شده که از نظر کیفیت و مرغوب بودن در ایران و کشور های دیگر معروف می باشد عرضه کنندگان پسته کوهی لرستان در تلاش اند که بهترین و با کیفیت ترین نوع پسته را به بازار عرضه کنند که این نوع محصول را برای این رضایت مندی انتخاب کرده اند .

پسته کوهی صادراتی به دلیل بزرگی و طعم فوق العاده آن به کشور های دیگر صادر می شود و قیمت پسته لرستان تأثیر بسیار زیادی در صادرات این محصول دارد .قیمت پسته هر روز در حال تغییر می باشد به دلیل این که نوسانات و قیمت دلار بالا رفته است برای فهمیدن از قیمت مناسب پسته می توان به سایت های معتبر مراجعه کرد و قیمت روز پسته را فهمید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما