عرضه مستقیم پسته کوهی ارگانیک

در حال حاضر شاهد عرضه انواع پسته کوهی ارگانیک به صورت مستقیم می باشیم؛ پسته کوهی که در نقاط مختلف کشور با اسامی گوناگونی از جمله بنه و کلخنگ خوانده می شود؛ میوه نوعی درخت وحشی است که ارتفاع آن گاهی اوقات به سه متر نیز می رسد؛ از دیدگاه طب سنتی، پسته کوهی طبیعی، گرم و خشک بوده و مصرف آن فواید زیادی دارد؛ به عنوان مثال می توان به خاصیت ضد التهابی این محصول اشاره کرد.عرضه مستقیم پسته کوهی ارگانیک

مشخصات انواع پسته کوهی ارگانیک

مشخصات انواع پسته کوهی ارگانیک پسته کوهی را می توان به طور خلاصه نوعی میوه خودرو معرفی نمود که از درختی با همین نام به دست می آید؛ نکته شایان ذکر این است که پسته کوهی وحشی یا کوهی به کلی با آنچه بسیاری از مردم به عنوان پسته آجیلی می شناسند؛ متفاوت است.

در ادامه بیان مشخصات پسته کوهی ارگانیک باید گفت که این میوه به صورت دانه های نسبتاً ریز موجود بوده و بسته به گونه گیاهی و میزان تازگی به رنگ های مختلف سبز، قرمز، زرد یا ترکیبی از اینها دیده می شود.
شایان ذکر است که پسته کوهی خشک، دارای مغزی مشابه پسته معمولی می باشد؛ عطر و بوی خاص و منحصر به فرد از ویژگی های بارز بنه یا پسته وحشی به شمار می رود.

انواع پسته ارگانیک کوهی را بیشتر برای درست کردن ترشی استفاده می کنند؛ اما نوع خشک شده آن به عنوان یک خوراکی تنقلاتی خوشمزه و مغذی کاربرد دارد؛ علاوه بر این کلخنگ، خواص دارویی و درمانی فراوانی دارد؛ به عنوان مثال می توان به تاثیر مصرف آن بر کاهش قند و چربی خون اشاره کرد.

بررسی تخصصی قیمت پسته کوهی ارگانیک

بررسی تخصصی قیمت پسته کوهی ارگانیک بدون شک بررسی تخصصی قیمت پسته کوهی ارگانیک، کاری نسبتاً دشوار و وقت گیر خواهد بود؛ زیرا همان طور که در قسمت های قبل تا حدودی اشاره شد؛ این میوه با تنوع گونه ای قابل توجهی موجود بوده و به صورت تازه یا خشک عرضه می شود؛ علاوه بر این مسائل اقتصادی مختلفی می توانند؛ بر قیمت چنین محصولی تاثیر بگذارند.

در ادامه مبحث بررسی قیمت پسته ارگانیک کوهی به صورت تخصصی باید گفت که علاوه بر نوع و کیفیت محصول، شرایط بازار و نحوه خرید و فروش نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارند.
به عنوان توضیح بیشتر باید اضافه کرد که قیمت عمده پسته وحشی با قیمت جزئی آن متفاوت است؛ به علاوه هر چه تعداد واسطه های تجاری یک محصول کمتر باشد؛ قیمت آن ارزان تر خواهد بود؛ به همین علت بسیاری از مشتریان عمده کلخنگ از عرضه مستقیم آن استقبال می کنند؛ ناگفته نماند که علاوه بر فروشندگان جزئی در بسیاری از موارد خرید پسته کوهی با هدف روغن گیری یا تولید مواد بهداشتی مثل خمیر دندان صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما