خرید پودر پسته کوهی / قیمت فروش عمده آن در بازار

پسته کوهی یا همان بنه درختی وحشی و خود رو می باشد که در مناطق کوهستانی ایران از جمله ایلام ، کهگیلویه و بویراحمد ، کردستان و …. یافت می شود.

این درخت وحشی اندازه متوسطی بین 2 تا 7 متر دارد و شامل بر دو گونه اصلی می باشد . یک نوع از آن دارای میوه های ریز و سبز رنگ است که به راحتی جویده می شوند ولی نوع دیگر آن دارای میوه های درشت تری است که به راحتی قابل خوردن نمی باشند.

میوه این درخت دارای خواص درمانی و غذایی فراوانی است و سرشار از چربی ها و پروتئین های مفید برای بدن می باشد ، همچنین امروزه خرید پودر پسته کوهی نیز بسیار رواج یافته که به دلیل اهمیت غذایی فراوان آن و همچنین کاربرد این پودر در غذا های محلی نیز می باشد.

خرید پودر پسته کوهی / قیمت فروش عمده آن در بازار

تولید کننده مرغوب ترین پودر پسته کوهی

تولید کننده مرغوب ترین پودر پسته کوهیپسته وحشی در مناطق کوهستانی ایران قابلیت رویش دارد که علاوه بر استان های ذکر شده در بخش قبل در جنگل های کوهستانی استان های خراسان جنوبی ، کرمان ، فارس ، سیستان و ارتفاعات الموت نیز به طور محدود تری رشد یافته است.

این مغز پر خاصیت خواصی همچون نوع پرورشی آن دارد با این تفاوت که این درخت قابلیت کاشت در زمین های زراعی را نداشته و محدود به به مناطق کوهستانی می باشد . به همین خاطر مردم بومی این استان ها اقدام به جمع آوری این محصول از کوهستان و فروش پودر پسته کوهی پرداخته اند که در این بین پودر پسته کوهی خراسان به دلیل کیفیت بالای خود  از اهمیت بیشتری برخوردار است.

فروش عمده پودر پسته کوهی بنه در تهران

فروش عمده پودر پسته کوهی بنه در تهرانهم اکنون در بسیاری از نقاط  ایران افرادی به امر خرید پودر پسته وحشی و توزیع آن مشغول به کار می باشند و توانسته اند که با تبلیغ درست این محصول در فروشگاه های اینترنتی و همچنین عطاری های موجود در سطح کشور آگاهی مردم را نسبت به این محصول پر خاصیت بالا ببرند

امروزه برای خرید بنه و پودر آن روش های مختلفی وجود دارد که مراجعه به سایت ما یکی از این راه هاست. هم اکنون پودر پسته وحشی در بازار در بسته های نیم کیلویی و بیشتر موجود می باشد که قیمت بسته نیم کیلویی 14 هزار تومان و قیمت خود مغز پسته وحشی کیلویی 20 تا 25 هزار تومان می باشد. 

صادرات پودر پسته وحشی سرخس

صادرات پودر پسته وحشی سرخسشهرستان سرخس یکی از قطب های تولید پودر پسته وحشی با کیفیت مناسب و گرید صادراتی می باشد . به دلیل کیفیت بالای این محصول و هم چنین ارگانیک بودن آن با توجه به این که بدون هیچ گونه سم و کود های زراعی در حال تولید است بازار های صادراتی مناسبی را در اختیار داشته است . 

شرکت های صادراتی خشکبار و آجیل فعال در استان خراسان نیز با عنایت به این موضوع اهمیت صادرات این محصول ارگانیک و خاص را دریافته اند و اقدام به بسته بندی و فروش این محصول به نقاط مختلف جهان پرداخته اند .

از شرکت های معتبر در امر صادرات می توان به بازرگانی خشکبار آرین( که تجربه صادرات به آلمان را در کارنامه خود دارد) و همچنین خشکبار آرتین را نام برد.

نماینده پخش پودر پسته کوهی ارگانیک

نماینده پخش پودر پسته کوهی ارگانیکپخش و تولید پودر پسته کوهی ارگانیک عموما توسط بازرگانان بومی منطقه انجام شده و اقدام به عرضه و پخش محصولات خود در وبسایت های اینترنتی یا غرفه های نمایشگاهی می پردازند ولی در این بین تعدادی از شرکت های فعال در زمینه آجیل و خشکبار نیز با صنعتی کردن این فرایند تولید و بسته بندی این محصول را با نیاز مردم هماهنگ ساخته و زمینه را برای عرضه گسترده داخلی و همچنین صادرات به بازار های بین المللی فراهم آورده اند .

با افزایش اطلاعات عمومی در مورد این محصول و پی بردن دانشمندان به خواص بالای این مغز هم چون میزان روغن مفید گیاهی ،  پروتئین بالا ، انواع مواد معدنی اقبال مردمی نسبت به این نوع پسته بالا رفته و هر روزه بر تعداد خریدار پودر پسته کوهی افزوده می شود .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما