خرید و فروش پسته کوهی در تهران / بازار توزیع پسته در تهران

کوهستان های ایران مخصوصا رشته کوه زاگرس، محل رشد بسیاری از گیاهان مانند پسته کوهی می باشدپسته کوهی یا بنه، رنگ سبز تیره دارد، کروی شکل است و نام دیگر آن پسته وحشی می باشد که بیشتر هم در ارتفاعات رشد می کند. این محصول به صورت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و فواید بی شماری هم دارد. با ما همراه باشید تا در مورد خرید و فروش پسته کوهی در تهران و سایر شهر ها، خواص آن و … اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. 

خرید و فروش پسته کوهی در تهران / بازار توزیع پسته در تهران

خاصیت های موجود در پسته کوهی چیست؟

خاصیت های موجود در پسته کوهی چیست؟خاصیت های موجود در پسته کوهی بسیار گسترده می شود که در زیر به چند نمونه از آن می پردازیم:

  • تقویت معده با پسته کوهی: مصرف مداوم پسته کوهی در دفع کرم های روده و معده موثر است و از بیماری های مربوط به سیستم گوارشی هم جلوگیری می نماید. هچنین به هضم بهتر غذا کمک می کند و اشتها آور است.
  • خاصیت ضد میکروبی پسته: پسته کوهی روی عملکرد باکتری ها تاثیر گذاشته و از رشد آن ها در بدن جلوگیری می کند. همچنین به افزایش مقاومت بدن در برابر بیماری های عفونی و میکروبی کمک می کند.
  • درمان درد عضلات: برای تسکین کمر درد، درد قولنج و عضلات می توان از روغن پسته کوهی استفاده کرد. همچنین مصرف پسته کوهی در جلوگیری از پوکی و نرمی استخوان موثر است. 
  • درمان سرفه: سرفه کوهی باعث از بین رفتن سرفه های خشک شده و خلط آور است. از پسته کوهی برای درمان عفونت ریه و التهابات آن نیز می توان بهره برد.
  • تقویت کبد
  • مفید برای پوست
  • تقویت اعصاب با پسته کوهی
  • دفع سنگ کلیه
  • درمان شب کوری
  • و …

همانطور که گفتیم این محصول مزایا و کاربرد های زیادی دارد به همین دلیل از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و افراد زیادی اقدام به خرید این محصول می نمایند.

تولید پسته کوهی در تهران

تولید پسته کوهی در تهرانتولید پسته کوهی در تهران چشمگیر نیست. این پسته بیشتر در شهر های کرمان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویر احمد، یزد، فارس، لرستان، ایلام و … یافت می شود.

اما در تهران و سایر شهر های ایران، نمایندگی های متعددی به فروش انواع پسته کوهی می پردازند و شما می توانید با مراجعه به آن ها به صورت عمده و جزئی به خرید این محصول بپردازید.

فروش پسته کوهی در بسته بندی های یک کیلویی

فروش پسته کوهی در بسته بندی های یک کیلوییفروش پسته کوهی در بسته بندی های یک کیلویی تواسط مراکز پخش و توزیع این محصول انجام می شود. شما می توانید برای خرید پسته کوهی درجه یک به این مراکز مراجعه نمایید.

گفتنی است که بعضی از نمایندگی های فروش به پخش عمده پسته می پردازند. خرید عمده مزایای فروانی دارد از جمله این که شما می توانید با خرید در حجم بالا، تخفیف قابل توجهی از فروشنده بگیرید و قیمت نهایی را کاهش و سود خود را افزایش دهید.

عرضه مستقیم پسته کوهی درجه یک

عرضه مستقیم پسته کوهی درجه یکعرضه مستقیم پسته کوهی درجه یک توسط فروشگاه های آنلاین انجام می گیرد. شما می توانید با مراجعه به این سایت های اینترنتی، از قیمت پسته بنه مطلع شوید و انواع این محصول را مشاهده و ارزیابی کنید.

شما می توانید با خرید آنلاین، واسطه ها را حذف کرده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید. همچنین در این صورت انتخاب های شما گسترده تر می شود و می توانید حتی از فروشگاه های دور تر هم خرید نمایید.

لازم به ذکر است که اگر قصد خرید اینترنتی را دارید، ابتدا از اعتبار سایت اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

صادرات پسته کوهی با بهترین قیمت

صادرات پسته کوهی با بهترین قیمتهمانطور که گفتیم این محصول دارای مزایای زیادی است و پسته کوهی ایرانی هم از کیفیت بالایی برخوردار است به همین دلیل صادرات پسته کوهی با بهترین قیمت، به کشور های مختلف جهان صورت می گیرد.

صادرات این محصول مزایای زیادی دارد و باعث ارزآوری و رونق اقتصادی کشور می گردد. همچنین تولید کننده ها با سایر کشور ها به رقابت می پردازند و تجربه های بیشتری هم کسب می نمایند. خوشبختانه به دلیل کیفیت بالای پسته ایرانی، از این محصول استقبال خوبی در کشور های مقصد صورت گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما