خرید دسته اول انواع مغز پسته با قیمت مناسب

آیا می­دانستید که پسته از پرطرف­دارترین مغزها و اعضا آجیل به حساب می آید؟ این مغز که مملو از خواص فراوان و طعمی لذیذ است، انواع مختلفی دارد که چهار نوع از آن در ایران برداشت شده و کشورمان را به یکی از تولید و صادرکننده­های بزرگ در این عرصه مبدل ساخته است.

آنچه که بهتر است، برای خرید مغز پسته ریز بدانیم:

مغز پسته ریز از قیمت کمتری برخوردار بوده که این عامل تنها به دلیل کوچک و ریزتر بودن سایز  آن است و از لحاظ کیفیت، تازگی و طعم با سایر پسته­های درشت تر هیچ­گونه تفاوتی ندارد و به سبب همین ریز بودن نام آن را پسته گندمی نیز می­نامند.

خرید دسته اول انواع مغز پسته با قیمت مناسب

خرید مغز پسته ریز از فروشگاه اینترنتی

خرید مغز پسته ریز از فروشگاه اینترنتی

 

روش­های متعددی برای دسترسی و خرید مغز پسته وجود دارد که ازجمله سبک­های متداول و قدیمی، خرید حضوری است که البته این متد خرید در عصر حاضر و جدید به آرامی رو به اتمام است و روش جایگزین آن خرید اینترنتی و غیرحضوری است، که علاوه بر صرفه جویی در زمان، هزینه رفت و آمد برای خرید نیز کسر شده و این روش، خریدکردن را بسیار لذت بخش­تر کرده است.

قیمت امروز و لحظه­ای مغز پسته را از کجا جستجو کنیم؟

قیمت پسته به دلیل صادراتی بودن آن به نوسانات ارزی وابسته است و با پایین و بالا رفتن قیمت دلار متغییر خواهد بود.

در خرید انواع مغزپسته ریز برندها، تولیدکنندگان و نوع مصرفی پسته در قیمت بسیار تاثیرگذار هستند.

برندهای خاص مغز پسته و نیز انواع پسته خام، بوداده نمکی، زعفرانی، بو داده بدون نمک، سماقی، خلالی، کله قوچی، با پوست و بدون پوست، مینیاتوری و …قیمت‌های مختلفی دارند که برای دسترسی به قیمت کلی و روزانه می‌توان به سایت گمرک پسته مراجعه کرد .

خرید دست اول پسته تازه با پوست:

به طور کلی از هر3 کیلوگرم پسته تازه به سبب وجود پوست نرم و وزن، 1 کیلوگرم مغز پسته خشک بدست می‌آید و لازم به ذکر است که شهر کرمان در صدر بزرگ­ترین شهرهای تولید کننده پسته کشورمان قرار دارد و سهم بزرگی از صادرات این محصول باارزش را به خود اختصاص داده است.

در خرید مغز پسته ریز تازه باید این نکته را بدانید که بسیاری از پسته کاران در این عرصه اگر از کیفیت محصول خود اطمینان لازم را داشته باشند ترجیح می­دهند تا پسته­ها  را به صورت خشک شده و با قیمت مناسب­تری به فروش برسانند، به همین دلیل است که بسیاری از خریداران این محصول را در فصل نوبرانه به صورت عمده خریداری کرده و پس از خشک کردن به بازار عرضه می­کنند .

قیمت آنلاین و لحظه ای مغز پسته کرمان

قیمت آنلاین و لحظه ای مغز پسته کرمان

 

قیمت لحظهای مغز پسته ریز کرمان با توجه به تناژ خرید و توافق طرفین معامله میتواند متغیر باشد هر انس پسته در انواع مختلف آن قیمتی خاص خود را داشته و میتوان انواع انس پسته را با این روش شناخت: هر 5 عدد پسته که معادل 142 گرم را نشان دهد 1 انس پسته به حساب میآید که هر 142 گرم پسته را به عدد 5 تقسیم کرده و انس پسته کمتر نشان درشت تر بودن دانه هاست.

فروشگاه اینترنتی خرید مغزپسته گندمی:

مغز پسته گندمی به دلیل ریز بودن و قیمت مناسب تر نسبت به سایر مغزها و مدلهای پسته از فروش بهتر و بیشتری برخوردار بلوده و مصارف زیادی در شیرینی پزی، تهیه پودر پسته، تهیه بستنی و سایر مصارف خوراکی چون سوهان و انواع گز استفاده میشود، شما عزیزان میتوانید برای خرید هر چه آسان تر و هم چنین با صرف هزینه کمتر این محصول را به صورت اینترنتی خریداری کرده و با آسودگی خاطر و در کترین زمان درب منزلتان تحویل بگیرید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما