خرید بنه پسته کوهی

بنه پسته کوهی از خوشمزه ترین انواع پسته هایی است که در کشور عزیزمان می روید . این دانه های مروارید گونه که شکل کروی هم دارد، به دلیل طعم دلپذیرش، خواستاران زیادی دارد و یکی از خشکبارهای پر فروش محسوب می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید بنه کوهی مانند دیگر خشکبار از طرق مختلفی صورت می گیرد. کافی ست میزان خرید خود را بدانید و بر اساس آن به فروشگاه های خشکبار و یا آجیل فروشی مستقر در سطح شهرتان مراجعه نمایید یا اینکه با یک سرچ ساده مراکز فروش بنه را در دنیای مجازی بیابید.

خرید بنه پسته کوهی

طریقه مصرف پسته کوهی

طریقه مصرف پسته کوهی

پسته کوهی یکی از خشکبارهایی است که علاوه بر مصرف آجیلی به صورت غذا و دارو و روغن هم کاربرد دارد و این تنوع، یک امتیاز برای بنه به شمار می آید. درخت بنه دو نوع میوه دارد که نوع اول، دانه ای ریز و سبز رنگ دارد با پوسته ای نرم . این دانه به آسانی جویده می شود و مزه ملس آن نیز زبانزد است. نوع دوم بنه بر عکس نوع اول، با دندان نمی شکند و پوسته اش بسیار سفت است و برای خوردم مغز آن باید از بنه شکن یا آسیاب کمک گرفت. عموما پسته ای که مدنظر خریداران و فروشندگان است، همین نوع دوم می باشد.

همانطور که گفته شد، پسته کوهی را باید به دستگاه بنه شکن سپرد تا بتوان مغزش را به عنوان آجیل و تنقلات مصرف کرد.

شیوه دیگر مصرف بنه، که نزدیک به روش اول است ، استفاده از پودر آن در کارخانه های تولید بستنی، سوهان، گز ، قاووت ، قنادی ها، شیرینی پزی ها، شکلات ها، دسرها و .. می باشد . پودر یا دندانه تهیه شده از بنه بسیار لذیذ و خوشرنگ بوده و می توان علاوه بر طعم بخشی، ظاهر زیبایی نیز به محصول تولید شده ببخشد.

مصارف دارویی بخش دیگری از مصارف پسته کوهی به شمار می رود و در طب اسلامی و سنتی به عنوان یک مکمل یا پایه دارویی جایگاه ویژه دارد . البته در طب مدرن و در تهیه برخی داروها هم این جایگاه مشاهده می شود و از خواص و عطر پسته برای ارتقا اثرگذاری دارو کمک می گیرند. روغن های تهیه شده از بنه هم به طور ویژه در تهیه کرم های آرایشی و بهداشتی مورد توجه است.

در این میان شاید بهترین طریقه مصرف بنه، استفاده از آن در غذاهای محلی باشد. بنه در هر شهری که می روید، نام خاصی دارد و در هر منطقه با آن غذای خاصی تهیه می کنند از جمله، قاتق بنه، اشکنه بنه، آب بنه، کشک بنه، ترشی بنه،  خورشت بنه، آش بنه و… .

 قیمت بنه پسته کوهی

 قیمت بنه پسته کوهی

سایتی که هم اکنون در حال مطالعه مطالبش هستید، یکی از این مراکز است که شما می توانید با جستجو در قسمت محصولات،  عکس های بنه پسته کوهی را همراه با مشخصات و قیمت آن، مشاهده نمایید و پس از تصمیم گیری و انتخاب، سفارش خود را ثبت نمایید. خرید بنه در این سایت هم می تواند کلی و فله باشد و هم جزیی و بسته بندی شده. در این زمینه کارشناسان فروش مستقر در سایت می توانند شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

اگر با خواندن مطالب فوق، تمایل به میل پسته کوهی یا طبخ غذاهای محلی با آن را دارید، و  می خواهید  قیمت پسته کوهی را بدانید، باید گفت که یافتن این اطلاعات کار چندان سختی نیست. لیست تمامی محصولات از جمله بنه کوهی، در تمامی مراکز فروش درج شده و کافی ست واحد فروش سایت ما را ملاحظه نمایید. همچنین کارشناسان فروش سایت کوشادانه به صورت آنلاین و یا تلفنی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه قیمت و میزان و نحوه خرید و ثبت سفارش و زمان ارسال می باشند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما