قیمت مغز پسته کوهی ارزان | پخش عمده خشک بار در کشور

ارزش غذایی پسته کوهی تقریبا مشابه پسته آجیل است ، مغز پسته کوهی هم تقریبا شبیه پسته معمولی است اما کوچکتر است، همانطور که گفته شدخواص مشابه پسته دارد و برای رفع کم خونی،سردرد، مقابله با عفونت ،جلو گیری از بیماریهای قلبی و باعث کاهش وزن میشود،همچنین یکی از مهمترین خواص پسته کوهی ترمیم زخم پوست است این محصول با کاهش التهابات باعث تسریع در خوب شدن زخم می کند.شایان ذکراست استفاده از روغن پسته کوهی برای درمان خارش و ترک پوستی بسیار موثر است.

قیمت مغز پسته کوهی ارزان در حدود ۴۰ الی۵۰ تومان است و قیمت مغز پسته امروز در حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است. 

بهتر است این را هم بدانیم که پسته کوهی محصول استان کرمان است و بیشترین تولید پسته کوهی هم در این استان تولید میشود.

قیمت مغز پسته کوهی ارزان | پخش عمده خشک بار در کشور

لیست قیمت مغز پسته کوهی

لیست قیمت مغز پسته کوهی پسته دارای برند ها و شکل های متفاوتی است که دراینجا به قیمت انواع مغز پسته اشاره می کنیم؛

_مغز پسته سبز            ۲۰۰۰۰۰ هزار تومان 

_مغز لپه پسته               ۱۸۵۰۰۰ هزار تومان 

_مغز پسته احمد آقائی     ۱۹۵۰۰۰ هزار تومان

_ مغز پسته دهن بست فندقی   ۲۱۰۰۰۰هزار تومان 

_مغز پسته کال                      ۲۵۰۰۰۰ هزار تومان 

_مغز پسته تهران                 ۲۰۰۰۰۰ هزار تومان 

_مغز پسته اکبری                   ۳۰۰ هزار تومان

_مغز پسته کله قوچی             ۲۷۰ هزار تومان 

_مغز پسته کوهی                  ۵۰ هزار تومان

خریدار مغز پسته میتواند برای سفارش به سایت های معتبر مراجعه و در سراسر کشور تحویل بگیرد. 

فروش عمده مغز پسته کوهی

فروش عمده مغز پسته کوهیاز آنجا که پسته کوهی محصولی طبیعی و خواصی مشابه خواص پسته دارد در کشور ما نیز مورد استقبال مردم است. فروش پسته کوهی دارای بازار اقتصادی خوبی است، که میتوان بصورت عمده از فروشگاه های معتبر خریداری کرد البته خرید اینترنتی مغز پسته کوهی هم امکان پذیر است که شما میتوانید با مراجعه به سایت های معتبر آنرا بصورت عمده هم خریداری نمایید، همچنین فروش پسته در تهران توسط  معروف ترین فروشگاه ها  و سایت های معتبر در این استان صورت می گیرد که میتوان به راحتی و با جستجو در صفحات وب انها را بدست آورد.

تهیه مغز پسته کوهی در اندازه های مختلف

تهیه مغز پسته کوهی در اندازه های مختلفبرای تهیه مغز پسته کوهی بهتر است بدانیم این محصول بیشتر در لرستان ، ایلام ، کرمانشاه، کردستان و به صورت پراکنده در بعضی از مناطق کشور وجود دارد ولی در بیشتر مناطق کشور نیز در دسترس است و میتوان خریداری کرد ضمنا می توان از سایت های معتبر نیز تهیه کرد .

پسته کوهی در اندازه های مختلف وجود دارد که یکی از بهترین و درجه یک ترین محصول آن پسته مکانیک خندان را نام برد ، پسته مکانیک خندان همان آبخندان  فندقی است و به این دلیل به آن مکانیک خندان گفته میشود که برای تهیه آبخندان فندقی باید پسته فندقی به این دلیل که دارای پوست سفتی می باشد چکش بخورد سپس داخل آب ریخته شود. در سالهای اخیر دستگاهی نیز برای آخندان کردن دهن بست فندقی ساخته شده است .  

روش های متفاوتی برای آبخندان کردن وجود دارد که یکی از این روش ها روش یخ  ترکان است که در این روش ابتدا پسته دهان بست را به مدت ۲۴ ساعت در آب خیس می کنیم هر چه آب سرد تر باشد باز شدن دهان پسته ها بهتر انجام می پذیرد پس از خیس کردن پسته ها را مستقیما داخل خشک کن می ریزند و با توجه به شوک حرارتی وارده دهان پسته ها باز میشود .

خرید فله ای مغز پسته کوهی

خرید فله ای مغز پسته کوهیخرید و فروش خشکبار که شامل پسته هم میشود در ایران دارای بازار اقتصادی قابل توجهی می باشد ولی چون صادرات خشکبار در ایران به صورت فله ای است و بدون بسته بندی کمک شایانی به اقتصاد کشور نمی کند و همچنین سود چندانی هم نصیب کشاورزان یا صادرکنندگان و حتی دولت نمی رسد و سود اصلی نصیب کسانی میشود که در خارج از کشور آنها را بسته بندی و عرضه می کنند.

حراج مغز پسته کوهی در کشور

حراج مغز پسته کوهی در کشور مغز پسته کوهی نسبت به خواص ان قیمت بسیار پایینی دارد و خود یک حراج محسوب میشود چون یک دهم قیمت پسته است ولی خواصی مشابه پسته دارد. درست است که پسته کوهی همانند دیگر آجیل ها شناخته شده و مطرح نیست ولی همانطور که گفتیم خواص بسیار زیادی دارد و قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر آجیل ها دارد و چون به صورت طبیعی و ارگانیک تهیه میشود بدون هر گونه کود شیمایی و  مواد نگهدارنده و رنگ  مصنوعی رشد و نمود پیدا کرده است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما