قیمت مغز بنه پسته | بازار خرید آن در تهران

مغز بنه یا همان پسته ی کوهی،یک مغز دانه ی کاملا طبیعی و ارگانیک و سالم می باشد. این میوه از دل دانه سخت و محکم درخت بنه به دست می آید. در کل دو نوع دانه از گونه درختان بنه حاصل می آید. نوعی از آن دانه ای ریزتر داشته و به رنگ سبز تیره می باشد و آنقدر پوسته نرم و شکننده‌ای دارد که به راحتی با پوسته و مغز، زیر دندان شکسته میشود. نوع دیگر پوسته سفت و بدون شکاف دارد و به این راحتی ها نمی توان آن را با دندان شکست.

در اواخر تابستان میوه اصلی درخت پسته کوهی جهت استفاده از مغز آن برداشت می شود.

قیمت مغز بنه پسته بسیار ارزان است.

 مغز بنه پسته نصف قیمت بسیاری از خشکبارهای موجود در بازار است.مغز بنه پسته ارزان قیمت است و به راحتی قابل دسترس مصرف کننده قرار میگیرد.

فواید مغز بنه پسته:

۱) افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن در مقابل عفونت و بیماری های عفونی

۲) پاکسازی کبد و کمک به افزایش کارایی کبد در برابر نارسایی های کبدی

۳)  جلو گیری موثر در ابتلا به آلزایمر

۴) داروی طبیعی و مقوی برای افزایش قوای جنسی و ضعف جسمانی

۵) خاصیت آنتی اکسیدانی بالا

و……

قیمت مغز بنه پسته | بازار خرید آن در تهران

قیمت مغز بنه پسته در بازار

قیمت مغز بنه پسته در بازارقیمت مغز بنه پسته هر کیلوگرم ۲۲ هزار تومان میباشد.برای سفارش مغز بنه پسته می توان،از طریق مراکز ارائه دهنده ی اینترنتی به راحتی به محصولی با طعم و کیفیت مناسب دسترسی پیدا کرد.

همچنین قیمت جهانی مغز بنه پسته،نسبت به قیمتی که ما آن را در ایران تهیه میکنیم بسیار پایین تر میباشد.

 بیشترین مصرف مغز بنه در آجیل های شب یلدا و ایام نوروز است که آن  را جایگزین بسیار مناسب و مقرون به صرفه تری نسبت به مغز پسته می‌توان دانست.

همچنین در تزیین شیرینی جات، مسقطی، سوهان و حلوا و مطبوع ساختن مزه و طعم آن ها به جای پسته از مغز بنه استفاده می‌شود.

صادرات مغز بنه پسته به کشور های اروپایی

صادرات مغز بنه پسته به کشور های اروپاییآمارهای رسمی حکایت از صادرات ۲ میلیارد دلاری خشکبار ایران به کشورهای مختلف از جمله آلمان، فرانسه ،انگلیس، ایتالیا ،اسپانیا، سوئد و غیره دارد.

از میان خشکبار صادر شده از ایران، بخش عمده‌ای از صادرات خشکبار متعلق به پسته و کشمش است .اتحادیه اروپا بزرگترین بازار خشکبار دنیا است و بیش از ۴۰ درصد کل واردات جهانی را تشکیل می‌دهد. حجم واردات خشکبار به اروپا به طور پیوسته در حال افزایش است. چشم انداز واردات در اروپا در مدت طولانی مثبت بوده است و انتظار می‌رود که در سال‌های آتی رشد مثبتی را داشته باشد.

عملکرد حساب شده و قدرتمند آمریکا در زمینه توسعه و صادرات پسته موجب شده تا بسیاری از بازارهای صادراتی که تا چند سال گذشته در حدود بسیار زیادی در دست ایران بود در تسلط آمریکا قرار گیرد.

هرچند هنوز هم علی رغم قیمت بالای خرید پسته ایران ،طعم و کیفیت برتر پسته ایرانی مشتریان وفادار خود را دارد اما بدون شک برای ادامه حیات صادرات پسته اکتفا بر این عامل به تنهایی نمی تواند موثر واقع شود.

تولید و عرضه مغز بنه پسته در کرمان

تولید و عرضه مغز بنه پسته در کرمان مغز پسته کرمان بعد  از تولیدات قزوین بیشترین میزان فروش را در بازار داخلی دارد .خلال و مغز پسته از مهم‌ترین فرآورده‌های پسته به حساب می آیند که به دلیل کاربرد زیادی که در صنایع تولیدی مواد غذایی از جمله شیرینی پزی و آشپزی و به ویژه نقشی که در تزیین غذا ها دارد از بازار خوبی برخوردار است .کرمان و قزوین از جمله مهمترین شهرهای تولیدکننده این محصول یعنی مغز پسته هستند که کیفیت مطلوبی را ارائه می دهند اما بازهم مغز پسته قزوین به دلیل رنگ بهتری که دارد طرفداران بیشتری را به خود جذب نموده است و ویژگی منحصر به فرد مغز پسته کرمان درشت بودن آن در مقایسه با دیگر مغز پسته های موجود در بازار است.

شرکت واردات مغز بنه پسته به ایران

شرکت واردات مغز بنه پسته به ایراندر حال حاضر آمار شرکت هایی که به ایران پسته وارد می کنند بسیار پایین است.چون ایران در زمینه ی تولید پسته خود کفا است و به بسیاری از کشورهای اروپایی  و کشورهای همسایه از جمله ترکیه پسته صادر می کند.

عرضه بدون واسطه مغز بنه پسته

عرضه بدون واسطه مغز بنه پستهارسال مغز پسته ی درجه یک رفسنجان با قیمت استثنایی به قیمت باغات رفسنجان به سراسر کشور انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما