قیمت انواع پودر پسته کوهی ارگانیک در کشور

قیمت انواع پودر پسته کوهی ارگانیک در سراسر کشور بسته به کیفیت این محصول متفاوت است. این محصول معمولاً توسط تولیدکنندگان مورد پروسه بسته بندی کردن قرار می‌گیرد و در بسته بندی های متفاوت و در وزن های مختلف به مشتریان معرفی می‌شود.

قیمت انواع پودر پسته کوهی ارگانیک در کشور

روش تولید پودر پسته کوهی ارگانیک

روش تولید پودر پسته کوهی ارگانیک پسته کوهی ارگانیک یک محصول برداشت شده از مناطق مختلف ایران است که می تواند دارای کیفیت مرغوب می باشد. پسته کوهی دارای گونه درختی است که می‌تواند به صورت طبیعی در دشت ها بروید و مغز میوه این درخت دارای خاصیت های بسیار زیادی است و با نام مغز پسته کوهی یا مغز بنه کوهی به مشتریان معرفی می‌شود.

در راستای فوایدی که پسته کوهی ارگانیک از نظر طب سنتی به خود اختصاص داده است، امروزه مغز این محصول به صورت پودر شده نیز در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

روش تولید پودر پسته کوهی ارگانیک طبق فرآیند های متفاوتی انجام می‌شود. برای تهیه این محصولات از دو روش سنتی و صنعتی کمک گرفته می شود.

تولید این محصول با روش سنتی در حجم های کمتر و به صورت بومی انجام می شود. در صورتی که در روش صنعتی این محصولات به کمک دستگاه های بزرگ و در حجم های زیاد تولید می شوند. بازار پودر پسته به صورت صنعتی گسترده تر است.

قیمت پودر پسته کوهی و مغز پسته کوهی با رقم های پایین در واقع در راستای این موضوع می باشد که این گونه درخت به صورت خود رو در ارتفاعات می روید و نیاز به آبیاری و مراقبت ندارد.

استان کرمان و استان خراسان رضوی خاستگاه اصلی رشد گونه‌ های درختی پسته کوهی هستند و این استان‌ ها می‌توانند در زمینه عرضه انواع پسته کوهی به بازار فعالیت‌های زیادی داشته باشند.

خرید انواع پودر پسته کوهی ارگانیک در اصفهان

خرید انواع پودر پسته کوهی ارگانیک در اصفهان

خرید پودر پسته کوهی ارگانیک یا مغز پسته کوهی در اصفهان و در دیگر شهرهای ایران در راستای عرضه این محصول در حجم های بالا می‌تواند در رقم های مناسب انجام پذیرد. پسته کوهی ارگانیک دارای خواص و فواید منحصر به فرد است و در راستای این موضوع استفاده از این محصول در بین خانواده‌ های ایرانی دیده می‌شود.

همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم درخت پسته کوهی ارگانیک می‌تواند به صورت خودرو در ارتفاعات استان کرمان و استان های خراسان رشد کند. در راستای همین موضوع عرضه این محصول در بازار با قیمت های مناسب تر و پایین تر نسبت به پودر پسته پرورشی می باشد.

قیمت پودر پسته کوهی به صورت فله ای در مقایسه با نمونه‌ های بسته بندی شده آن نیز مناسب تر است.

پودر و مغز پسته کوهی در تهیه غذا های محلی ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما