فروش عمده پودر پسته کوهی ایلام با کیفیت خوب

پسته، از انواع تنقلات بسیار خوشمزه ای است که کمتر کسی وجود دارد که هیچ میل و رغبتی نسبت به آن نداشته باشد.

 برای اولین بار در آسیای مرکزی مثل؛ سوریه، ترکمنستان و ایران، پسته تولید شد. اما در ایران، تولید پسته، بیش تر از همه در شهر های رفسنجان، دامغان و سیرجان می باشد. در واقع پودر پسته کوهی ایلام، طرفداران خاص خود را دارد که بسیار پرخاصیت هم می باشد.

فروش عمده پودر پسته کوهی ایلام با کیفیت خوب

طرز تهیه پودر پسته کوهی ایلام

طرز تهیه پودر پسته کوهی ایلام تهیه پودر پسته کوهی ایلام انری کاربردی و نسبتا راحت می باشد. امروزه به دلیل نیاز بالای مردم به پودر پسته، تولید کنندگان بسیار زیادی به کار در این زمینه روی آورده اند. در واقع تولیدات پودر پسته بسیار مهم و اقتصادی است.

برای تهیه پودر پسته وحشی، باید موارد زیر را به ترتیب انجام دهیم:

  1.  ابتدا به باغات پسته استان ایلام مراجعه می کنیم که غنی از این محصول اند.
  2. در این مرحله باید پسته ها را بشوییم تا آلودگی آن ها از بین برود.
  3.  با کمک دستگاه های خاصی، پسته را از پوست آن جدا می کنیم.
  4. در مرحله بعد، با دستگاهی به نام پسته خلال کن، آن را به خلال پسته تبدیل می کنیم.
  5. سپس با آسیاب، آن را تبدیل به پودر پسته خواهیم کرد.

عرضه کننده پودر پسته کوهی ایلام با کیفیت مناسب

عرضه کننده پودر پسته کوهی ایلام با کیفیت مناسب ایران به دلیل اینکه اولین تولید کننده پسته مرغوب در سطح جهانی است، به عرضه پودر پسته و ارسال این محصول در سطح جهانی می پردازد. 

در واقع کشاورزان بسیاری هستند که تمامی محصولات تولیدی خود را صادر می کنند. از کشور های هدف صادرات پسته ایران، می توان به کشورهای؛ اسپانیا، استرالیا و بسیاری از کشورهای اروپایی اشاره کرد. 

پسته ها؛ به دلیل خرج های بالایی که برای بسیاری از کشاورزان دارند، قبل از چیده شدن و روی درخت، به بازرگانان، با قیمت پایین تر به فروش می رسند. علت آن هم این است که در صورت چیده شدن پسته، کشاورز باید زحمت و هزینه زیادی را متقبل شود و این خام فروشی، برای کاهش هزینه کشاورز، بسیار موثر می باشد.

اما بازرگانان هم پس از چیدن و پوست کندن و مغز کردن و مابقی عملیات روی پسته، آن ها را به کشور های مختلف صادر می کنند.

بازرگانان بهتر است که به صورت فله ای این صادر را انجام ندهند، چرا که این کشور ها، با بسته بندی کردن این پسته ها و با نام شرکت دلخواه خود، پسته ها را روانه بازار های فروش جهانی می کنند. به همین دلیل پسته در بسته بندی متنوعی روانه بازار می شود.

در این بین، پودر پسته کوهی ایلام هم، طرفداران خود را دارد و در نواحی اطراف زاگرس، به بهره برداری می رسد و معمولا به صورت فله ای به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما