فروش انواع پودر پسته کوهی کردستان ارزان

پسته کوهی در مناطق مختلف کشور از جمله کردستان، ایلام، کرمان،کرمانشاه،لرستان و … با بهترین کیفیت تولی می شود. یکی از بهترین انواع آن در کردستان و در شهر سقز تهیه می شود. پسته دارای فرآورده های مختلفی همچون مغز پسته، پودر پسته، روغن پسته و … می باشد که هر کدام کاربرد مختلفی دارند. فروش پودر پسته کوهی کردستان با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب در همین سایت انجام می شود.

فروش انواع  پودر پسته کوهی کردستان ارزان

خاصیت پودر پسته کوهی کردستان برای پوست و مو

خاصیت پودر پسته کوهی کردستان برای پوست و مویکی از فرآورده های پرمصرف و پرفروش پسته کوهی، پودر آن می باشد؛ زیرا دارای ارزش غذایی بالایی است و سرشار از انواع ویتامین های مختلف و املاح معدنی، فیبر و آنتی اکسیدان و پروتئین می باشد. این محصول خواص فراوانی برای پوست و مو دارد و از خاصیت پودر پسته می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • این محصول در بهبود انواع زخم های پوستی بسیار مؤثر می باشد.
  • باعث کم شدن التهابات پوستی می شود.
  • در رفع ترک های پوستی بسار مؤثر است.
  • با استفاده از آن ماسکی عالی برای پوست صورت تهیه نمود که باعث شفافیت و درخشندگی پوست می شود.
  • برای رفع لکه های پوستی بسیار مفید می باشد.
  • باعث افزایش رشد موها شده و از ریزش مو جلوگیری می کند.

فروشنده معتبر پودر پسته کوهی کردستان

فروشنده معتبر پودر پسته کوهی کردستان فروشنده انواع پودر پسته از فروش این محصول سود بسیار خوبی می برد؛ زیرا این محصول به دلیل استفاده زیادی که در بسیاری از صنایع تولید کننده مواد غذایی دارد، مشتریان زیادی داشته و بسیاری از کارخانه های تولیدکننده بستنی این محصول را به صورت عمده خریداری می کنند.

این روزها تجارت پودر پسته در داخل و خارج از کشور به یکی از تجارت های پرسود تبدیل شده است. پسته کوهی به روش های سنتی و صنعتی فرآوری و تولید می شود در روش سنتی توسط افراد محلی و در کارگاه های کوچک با استفاده از تجهیزات ابتدایی پسته ها پودر می شوند و معمولاً به صورت فله ای خرید و فروش می شوند که قیمت ارزانتری نسبت به خرید جزیی دارند.

  در کارخانه های تولید کننده با استفاده از دستگاه های مجهز و مدرن به روش بهداشتی پسته ها پودر شده و در بسته بندی های متنوع و با وزن های مختلف تهیه و ارائه می شوند.

انواع پودر پسته ایلام و کردستان به دلیل کیفیت بالا برای صادرات نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول توسط شرکت های بازرگانی به کشورهای مختلفی از جمله عراق، روسیه، امارات و …  با ضمانت کیفیت صادر می شود که در کشورهای مقصد نیز از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و فروش بسیار خوبی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما