صادرات انواع پسته کوهی تازه به روسیه+ لیست قیمت 1401

پسته کوهی تازه از انواع مختلف پسته پرورش یافته در کشور است که میزان زیادی از نیاز کشور را توانسته تامین کند و بسیار پر خاصیت بوده و قیمت آن متناسب با هزینه برداشت و تولید آن می باشد.

صادرات انواع پسته کوهی تازه به روسیه

طریقه مصرف پسته کوهی تازه

طریقه مصرف پسته کوهی تازهمصرف پسته کوهی تازه برای بسیاری از افراد توصیه می شود خوردن این پسته کوهی می‌تواند باعث تامین بسیاری از مواد مغذی بدن گردد پسته بنهمخصوص نواحی خاصی از کشور است که به صورت شفت می باشد و دارای مغزی روغنی است و به مانند تخمه مصرف می شود اما تفاوتی که با تخمه دارد در پوست سفت آن است که می تواند به دندان آسیب برساند.

پسته این میوه در حالت نرسیده سبز رنگ است و قسمتی از آن به صورت قرمز و نیمه رسیده در ماه اردیبهشت ماه برداشت می شود همچنین این درخت دارای نوعی صمغ طبیعی است که به آن سقز نیز گفته می شود و با ترشح مواد و ترکیبات مفیدی که در آن وجود دارد خواص درمانی خوبی پیدا می‌کند.

پسته کوهی یا به اصطلاح بنه رنگ سبز تیره رنگ داشته و شکل کروی دارد از خواص این محصول می توان گفت که با پسته آجیل مطابقت دارد و مغز آن کمی کوچکتر از پسته های معمولی می باشد برای استفاده از این آجیل می توان آن را به صورت پودر در آورده در لیوان آب جوش حل کرد و میل کرد.

این ماده غذایی سرشار از انرژی و چربی مفید برای بدن است  استفاده از این محصول برای همه افراد توصیه می شود اما در صورتی که شخصی دچار بیماری خاصی می باشد استفاده از این آجیل خوشمزه و خوش خوراک که ماده مغذی و دارویی محسوب می شود با اجازه پزشک توصیه می‌شود چرا که حتماً باید پزشک معالج نسبت به رژیم غذایی بیماری خود مطلع باشد و در صورت نیاز آنها را برای خوردن مواد خوراکی جدید مشاوره دهد.

میزان فروش پسته تازه کوهی

میزان فروش پسته کوهی تازهفروش پسته بنه در کشور در سال‌های اخیر توانسته است رونق بسیار زیادی را به دست آورد که از جمله  علاوه بر تامین نیازهای داخلی توانسته است مقداری از محصولات خود را به دیگر کشورها نیز صادر نماید.

فروش پسته کوهی تازه همراه با سایر آجیل های فروخته شده در بسیاری از شهرهای کشور به دست مشتریان می رسد، مشتریان می توانند با مراجعه به سایت و دیدن انواع آجیل و پسته های کوهی فروشی مورد نظر خود را در حجم دلخواه و با کیفیت مناسب سفارش داده او خریداری کنند، ین محصول برای مشتریان به صورت عمده مقرون به صرفه تر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما