خرید و فروش اینترنتی پسته کوهی صادراتی به قیمت مناسب

پسته کوهی که به آن سقز یا بنه نیز گفته می شود، نوعی پسته کمیاب و برترین پسته طبیعی جهان است که در نواحی کوهستانی کشورمان رشد می کند. تمام قسمت های درخت پسته کوهی از ریشه گرفته تا میوه، قابل مصرف می باشد و در طب سنتی به مصرف آن بسیار تأکید شده است. پسته کوهی به تمام مناطق ایران و کشور های خارج از ایران نیز صادر می گردد. قیمت خرید و فروش پسته کوهی با توجه به شرایط مختلف، متفاوت می باشد. خرید و فروش اینترنتی پسته کوهی صادراتی با قیمت مناسب در بسیاری از سایت های اینترنتی انجام می گیرد که به طور مستمر فعالیت خود را انجام می دهند و با چندین دهه سابقه درخشان در صنعت صادرات پسته کوهی درجه یک، در جهان معروف می باشند.

خرید و فروش اینترنتی پسته کوهی صادراتی به قیمت مناسب

صادرات انواع بنه یا پسته کوهی به کشور های اروپایی

صادرات انواع بنه یا پسته کوهی به کشور های اروپاییهمان طور که در قسمت قبل اشاره شد، این پسته معروف و با ارزش بسیار کمیاب می باشد و خوشبختانه مناطق کوهستانی ایران مکان خوبی برای رشد و تکثیر آن ها می باشد. در نتیجه انواع بنه یا پسته کوهی به کشور های اروپایی نیز صادر می گردد. 

بازرگانی پسته کوهی از موفق ترین تجارت ها در ایران بوده است. ایران توانسته است فروش پسته کوهی افغانستان و سایر کشور های همسایه را هم به دست بگیرد و پس از تحویل از این کشور ها، به کشور های برتر دنیا صادر کند. 

چون پسته کوهی از نظر تغذیه ای بسیار با ارزش و سرشار از مواد مغذی مورد نیاز بدن می باشد، طرفداران زیادی در کشور های اروپایی دارد و همین امر باعث افزایش قیمت پسته کوهی فروش روز افزون آن نیز شده است. 

کدام استان ایران بیشترین میزان تولید پسته کوهی را دارد؟

دزخت پسته کوهی، درختی به ارتفاع دو تا سه متر می باشد که به صورت خودرو در مناطق کوهستانی پدید می آید. در استان های لرستان، کردستان، کرمان، کرمانشاه و ایلام به وفور یافت می شود و در سایر استان ها به صورت پراکنده رشد می کند. 

در استان های نام برده، میوه این درخت بیشتر در ترشیجات و انواع غذا های سنتی استفاده می شود و به عنوان سوغاتی معروف این استان ها در فروشگاه خشکبار به فروش می رسد. البته میوه خشک شده آن، مانند پسته آجیل بسیار خوشمزه، پر خاصیت و پر فروش است. 

میزان زیاد تولید پسته کوهی در این استان ها باعث ایجاد موقعیت شغلی فراوان برای جوانان و زنان خانه دار شده است و توانسته اند با برداشت مشقت بار از این درخت پر منفعت چرخ اقتصادی استان خود را با سرعت بیشتری بچرخانند.

اولین فروشگاه اینترنتی محصولات خشکبار و پسته کوهی در تهران

اولین فروشگاه اینترنتی محصولات خشکبار و پسته کوهی در تهرانتهران یکی از شهر های ایران است که میزان مصرف پسته کوهی در آن بسیار زیاد است. از این رو اولین فروشگاه اینترنتی محصولات خشکبار و پسته کوهی در تهران افتتاح شد و افراد زیادی را به این نوع خرید سوق داد.

بعد ها شهر های بزرگی همچون مشهد، تبریز، اصفهان و… اقدام به تاسیس چنین فروشگاه هایی کردند که مخصوصا به خاطر داشتن مسافر و توریست زیاد، بسیار فروش بالایی دارند.

شما به راحتی می توانید با رجوع به این فروشگاه ها، نایاب ترین پسته طبیعی دنیا را با کیفیت عالی و هر مقداری که بخواهید تهیه کنید و از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید. 

لیست شرکت های عرضه کننده انواع پسته کوهی درجه یک

در ایران چندین شرکت بنام و معتبر کار صادرات و عرضه این محصول را به سراسر ایران و جهان انجام می دهند و به خاطر فعالیت مستمر بسیار معروف می باشند.

لیست شرکت های عرضه کننده انواع پسته کوهی درجه یک در سایت های اینترنتی مربوطه، به نمایش گذاشته می شود و شما به راحتی می توانید با رجوع به سایت ها اطلاعات کافی و مورد نیاز خود را کسب کنید. پس از کسب اطلاعات می توانید به طور حضوری و یا غیر حضوری با این شرکت ها ارتباط برقرار کنید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما