خرید انواع مغز بنه پسته | بزرگترین وارد کننده آن در کشور

مغز بنه که با نام دیگر پسته کوهی نیز شناخته می‌ شود، در مناطق مختلفی در ایران از درون دانه محکم درخت بنه حاصل می‌ شود. درخت بنه در استان های لرستان، کرمانشاه و ایلام یافت می شود اما در دیگر نقاط کشور نیز به صورت پراکنده وجود دارد. اگر چه این مغز مانند دیگر آجیل ها و خشکبار شناخته شده نیست، اما خواص فوق العاده زیادی دارد. از خواص آن می توان به درمان کم‌خونی، تقویت نیروی جنسی،
تقویت اعصاب، درمان ورم و زخم های سخت، تقویت کبد و طحال و … اشاره کرد. مغز بنه تمام مواد معدنی ای را که بدن شما به آن ها نیاز دارد (آهن، منگنز، ید، پتاسیم، روی و …) دارا است. استفاده از روغن بنه می تواند دردهای مفصلی را تسکین دهد. مغز پسته کوهی قوای بدنی به خصوص نیروی بدنی خانم های باردار را افزایش می دهد. مصرف این محصول انرژی بدن را بالا برده و به همین دلیل برای پیشگیری از سرطان موثر است. هم چنین مغز بنه برای بهبود ترک لب و جلوگیری از شب کوری مناسب است. مغز بنه پسته از دل طبیعت به دست می آید، به همین دلیل عاری از هر گونه مواد و کودهای شیمیایی و کاملا ارگانیک می باشد. پسته کوهی به دو صورت مصرف می شود: روغن و به صورت مصرف خود مغز بنه پسته. اواخر تابستان یکی از بهترین زمان‌ هایی است که می‌ توانید به خرید انواع مغز بنه پسته اقدام کنید.

خرید انواع مغز بنه پسته | بزرگترین وارد کننده آن در کشور

خرید انواع مغز بنه پسته

خرید انواع مغز بنه پستهبه طور کلی، دو نوع دانه از درختان بنه به دست می‌ آید. یک نوع از آن دانه‌ ای سبز تیره رنگ و ریز است. این نوع دانه به علت پوست نرمی که دارد به راحتی زیر دندان خرد می‌ شود و مزه‌ ای ملس دارد. نوع دیگر دارای پوسته‌ ای سخت و عاری از شکاف است و به همین دلیل به راحتی نمی‌ توان آن را با دندان جوید. اگر خریدار مغز بنه پسته اصل هستید، باید نوع دوم آن را از مرکز خرید مغز بنه پسته تهیه کنید.

شرکت تولیدی مغز بنه پسته در کشور

شرکت تولیدی مغز بنه پسته در کشورتولید مغز بنه پسته با کیفیت و مرغوب توسط شرکت‌ های بسیار کمی در کشور صورت می‌گیرد. این محصول بیشتر از این که توسط شرکت ها تولید شود از دل طبیعت بوده و توسط کشاورزان و روستاییان جمع آوری می شود. البته شرکت هایی نیز هستند که این محصول را توسط پیشرفته ترین دستگاه ها فرآوری می کنند تا مغزی نرم و سالم و بدون ضایعات تولید کنند و به دست مشتری برسانند.

بزرگترین وارد کننده مغز بنه پسته در ایران

بزرگترین وارد کننده مغز بنه پسته در ایرانبنه کوهی یکی از محصولات خاص کشور نازنین ما، ایران است. این محصول بی نظیر که در کشورمان وجود دارد، کیفیتی منحصر بفرد و طعم و مزه ای عالی دارد که به همین دلیل علاوه بر ایران در کشورهای زیادی به صورت های مختلفی مانند روغن، دارو و حتی جهت پخت و پز مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این موضوع ارائه و صادرات این محصول با قیمت نازل به دیگر کشورها مورد استقبال شرکت ها قرار گرفته است (وارداتی از این محصول وجود ندارد) و می تواند درآمد خوبی را به همراه داشته باشد. بسیاری از فروشگاه های عرضه کننده آجیل و خشکبار و حتی فروشگاه های اینترنتی نیز در حال ارائه این محصول به مشتریان عزیز هستند.

قیمت عمده انواع مغز بنه پسته

قیمت عمده انواع مغز بنه پستهبه طور کلی برای تهیه مغز بنه پسته از فروشگاه مغز بنه پسته هزینه کم‌ تری نسبت به خرید پسته خواهید پرداخت. این محصول در وزن‌ ها و بسته‌ بندی‌ های متفاوتی به بازار عرضه می‌ گردد. با این‌ که قیمت مغز بنه پسته به کیفیت آن بستگی دارد قیمت آن به طور میانگین به این صورت است: هر 300 گرم آن 35700 هزار تومان است، به زبان دیگر قیمت یک کیلو از این محصول 100 هزار تومان است.

نمایندگی پخش مغز بنه پسته

نمایندگی پخش مغز بنه پستهفروشگاه‌ های ارائه‌ کننده خشکبار و آجیل، به طور غیر‌ مستقیم یا حضوری این محصول را به صورت خرده یا عمده از روستاییان تهیه می‌ کنند، بنابراین خرید این محصول از فروشگاه‌ های سطح شهر به‌ خصوص شهر تهران امکان‌ پذیر است. علاوه بر این بیشتر کشاورزان و روستاییان به صورت اینترنتی و یا حضوری اقدام به فروش محصولات خود به فروشگاه‌ های مربوطه می‌ کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما