بزرگترین واحد خرید و فروش انواع پسته کوهی ارزان قیمت در ایران

پسته کوهی نوعی از پسته می باشد که به صورت سفت است، دارای مغز روغنی می باشد. این نوع از پسته دارای پوسته سختی می باشد، پسته کوهی کروی شکل است و رنگ سبز تیره دارد. خواص این پسته مشابه پسته آجیلی است. قیمت خرید و فروش انواع پسته کوهی با توجه به فراوانی محصول و نوسانات بازار متفاوت است. با توجه به خواص بسیار زیاد این میوه تجارت پسته کوهی در داخل و خارج ایران بسیار پر‌رونق می باشد. از قسمتهای مورد استفاده دارویی این گیاه می توان میوه، برگ، صمغ و گال های آن را نام برد. پسته کوهی علاوه بر مصرف خوراکی، به صورت روغن و جوشانده نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

بزرگترین واحد خرید و فروش انواع پسته کوهی ارزان قیمت در ایران

خواص درمانی بنه یا پسته کوهی برای زنان باردار

خواص درمانی بنه یا پسته کوهی برای زنان باردارپسته کوهی دارای طبع گرم و خشک استُ می توان از آن در پخت غذاهای مختلف استفاده کرد. از مهم ترین خواص این پسته می توان به درمان کم خونی اشاره نمود.
عصاره پسته کوهی خاصبت ضد میکروبی دارد و می توان به عنوان آنتی بیوتیک از آن استفاده کرد. این عصاره مسکن بسیار خوبی برای درد کمر می باشد

دیگر خواص پسته کوهی:

  • استفاده از دم‌کرده پوست و برگ پسته برای درمان اسهال
  • متعادل کردن طبع بدن
  • ضماد کردن آن روی ورم ها و زخم
  • تقویت قوای جنسی
  • درمان کرم روده و معده
  • درمان نرمی استخوان

زنان باردار نیز می تواننند از خواص درمانی بنه یا پسته کوهی استفاده نمایند.

آخرین قیمت پسته کوهی کیلویی در بازار 98

پسته کوهی در برخی نواحی کشورمان وجود دارد و برداشت این محصول در اردیبهشت ماه است. قیمت فروش این محصول در بازار پسته کوهی را باید با مدیریت صحیح کنترل نمود تا قیمت پسته تغییرات ناگهانی نداشته باشد و بتوان قیمت این محصول را ثابت نگاه داشت. از عوامل موثر بر قیمت، مدیریت توزیع پسته در بازارهای داخلی و خارجی است. با توجه به نوسانات قیمت دلار فروشندگان محصولات خود را در بازارهای خارجی عرضه می نمایند و این امر موجب افزایش قیمت پسته در بازار داخلی می شود.

فروشنده ارزانترین و باکیفیت ترین نوع پسته کوهی کرمانشاه در کشور

فروشنده ارزانترین و باکیفیت ترین نوع پسته کوهی کرمانشاه در کشور پسته کوهی در شهرهای مختلفی از کشورمان تولید می شود اما از مهم ترین و اصلی ترین مراکز تولید و برداشت این محصول کردستان، لرستان، ایلام و کرمانشاه می باشد.

پسته کوهی محصول درختی است و به صورت طبیعی و ارگانیک بدون هیچ گونه مواد شیمیایی در طبیعت به وجو می آید، به دلیل طبیعی بودن این محصول خواص آن نسبت به پسته باغ ها بسیار بیشتر است.

میوه خشک شده پسته کوهی بسیار شیه به پسته آجیل می باشد و در کردستان به نام وهنوشک و در خراسان با عنوان بنه می شناسند.

در مرکز فروش پسته کوهی می توانید ارزانترین و با کیفیت ترین نوع پسته کوهی کرمانشاه در کشور را خریداری نمایید.

بزرگترین مرجع خرید و فروش مغز پسته در مشهد

از مهم ترین خواص پسته کوهی درمان کم خونی می باشد، برای درمان این بیماری می توانید از پسته کوهی در پخت غذاها استفاده نمایید.

این سایت بزرگترین مرجع خرید و فروش مغز پسته در مشهد را به شما معرفی می نماید تا بتوانید ارزانترین پسته کوهی مشهد را تهیه نمایید. همچنین تولید پودر پسته یکی از کارهایی است که در مزاکز تولید و بسته بندی محصولات ما بصورت کاملا بهداشتی و طبق استانداردهای سازمان غذا و دارو انجام می شود.

انواع مختلف پسته به صورت مغز شده یا با پوست در بسته بندی های مختلف و وزن های متفاوت در اختیار خریداران قرار می گیرد. شرکت های مختلف تولید و توزیع پسته محصولات خود را جهت فروش به خشکبارفروشی های معتبر رسانده تا از این طریق نیز در اختیار خریداران قرار گیرد.

همچنین شما می توانید پسته ها را بصورت آنلاین از سایت های معتبر فروش این محصول خریداری نمایید .

مزایای خرید اینترنتی :

  • عرضه مستقیم محصول و حذف واسطه 
  • قیمت مناسب
  • صرفه جویی در زمان
  • امکان خرید از شهرهای دورتر

همکاران ما در بخش فروش آنلاین به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی و مشاوره به شما عزیزان جهت خرید محصول مناسب می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما